Louis Vuitton та Pharrell Williams запускають нову чоловічу колекцію

Минулого року Фаррелл Вільямс привіз свою чоловічу колекцію Louis Vuitton Pre-Fall 2024 до Гонконгу. Цей показ став другим для Фаррелла як креативного директора французького бренду. Під час перебування в місті для презентації колекції, Louis Vuitton побачив можливість відобразити еклектичний Гонконг, а головне, всесвітньовідомий природний ландшафт та панораму гавані міста, щоб краще розповісти історію колекції.

Напередодні першого дропу чоловічої колекції Pre-Fall 2024, Louis Vuitton представив свою офіційну кампанію, зняту в Гонконгу. Морська тематика переважає в колекції, вплітаючи в кампанію морську естетику та фірмові мотиви, присвячені Гонконгу. Сама колекція робить акцент на франтуватих моряках, що підкреслюється деталями одягу. Сучасні капелюхи моряків поєднуються з уніформою, натхненною морською тематикою. Фірмова моряцька «смоляна лопать», яку носять на плечах, стає символом колекції, інтегрованою в костюми, блейзери та навіть куртки в стилі університетських команд.

Від носа до корми панує вітрильний мотив, де головну роль грають плісировані штани, піджаки з комірами та нові інтерпретації класичних аксесуарів бренду, таких як сумка Keepall. Відтінки морської сині відповідають морській тематиці, продовжуючи філософію Louis Vuitton «Мистецтво подорожей».

Перший дроп чоловічої колекції Pre-Fall 2024, яка дебютувала в Гонконгу минулого року, офіційно стартує у всьому світі з 25 квітня.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також