Штучний інтелект від Google допоможе одягатися стильно

Компанія Google оголосила в середу про оновлення, яке дозволить користувачам легше отримувати персоналізовані рекомендації щодо покупки стильного одягу. Нова функція дозволяє користувачам оцінювати різні товари, щоб отримувати рекомендації щодо стилю під час покупки одягу, взуття та аксесуарів. Це оновлення з’являється в той час, коли Google продовжує конкурувати з такими компаніями, як Amazon і Walmart, які випустили функції з підтримкою штучного інтелекту, що можуть скласти конкуренцію можливостям Google для покупок.

Тепер, коли ви шукаєте щось на кшталт «чоловічі поло», у Google ви побачите новий розділ під назвою «Рекомендації щодо стилю», де можна оцінювати варіанти за допомогою значків «палець вгору» або «палець вниз». Ви також можете використовувати жест проводки, схожий на Tinder, щоб оцінити товари. Якщо ви не впевнені щодо певного товару, можете його пропустити. Оцінивши певний вибір товарів, Google відобразить для вас персоналізовані результати, які точно вам сподобаються.

Якщо ви не знайшли те, що шукали, Google запропонує вам оцінити більше товарів і переглянути ще більше результатів. Google запам’ятає ваші вподобання, тому якщо ви знову шукатимете чоловічі поло, ви побачите рекомендації щодо стилю на основі того, що вам подобалося раніше.

Якщо ви випадково поставите «вподобайку» товару, який вам не подобається, або просто не хочете бачити персоналізовані результати покупок взагалі, ви можете керувати своїми вподобаннями, натиснувши трикрапку поруч із результатом та перейшовши до налаштувань персоналізації на панелі «Про цей результат».

Нова функція в дану мить розгортається для всіх покупців у США, які користуються мобільними браузерами та програмою Google. Google не повідомила, коли або чи планує розширювати цю функцію на інші країни.

За словами компанії, користувачі здійснюють пошук товарів на Google понад мільярд разів на день і бачать понад 45 мільярдів продуктів у своїх результатах пошуку. Google повідомила, що щогодини оновлює понад два мільярди оголошень із найновішою інформацією про ціни, наявність на складі та деталі доставки.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також