Maserati презентувала потужний і великий кабріолет GranCabrio

Maserati нарешті представила новий GranCabrio, кабріолет-побратим GranTurismo, представленого у 2022 році. Цей кабріолет із формулою інтер’єру 2+2 спочатку пропонуватимуть з потужним двигуном Nettuno V6 у комплектації Trofeo. Однак, найближчим часом очікується розширення лінійки за рахунок повністю електричного варіанту Folgore.

Дехто може стверджувати, що Maserati GranCabrio виглядає сексуальніше свого купе аналога GranTurismo завдяки своєму дизайну кабріолета. Відмінною особливістю є тканинний дах, яким можна зручно керувати через інформаційно-розважальну систему або простими жестами. Дах складається за 14 секунд, навіть під час руху на швидкості до 50 км/год.

Спроектований для оптимального комфорту, м’який верх забезпечує чудову тепло- та шумоізоляцію та доступний у п’яти різних кольорах: чорний, морський синій, титаново-сірий, бежево-сірий та гранатовий. Хоча більша частина кузова спільна з GranTurismo, GranCabrio може похвалитися переробленою задньою частиною, яка додає його зовнішньому вигляду унікальності.

Те саме стосується і 2+2 інтер’єру. Цифрова панель приладів складається з 12,2-дюймового кластера, опціонального проекційного дисплея, 12,3-дюймового сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи та ще одного 8,8-дюймового сенсорного екрана для керування клімат-контролем. Модель оснащена аудіосистемою Sonus Faber з 13 динаміками у стандартній комплектації або до 16 динаміками в опціональній конфігурації потужністю 1 060 Вт.

Для того, щоб зробити їзду з відкритим дахом більш приємною, Maserati оснастила GranCabrio стандартним підігрівом шиї для водія та переднього пасажира, який пропонує три рівні інтенсивності. Крім того, є опціональний вітрозахист, який зменшує завихрення повітря всередині салону, хоча його використання обмежене для двомісного компонування.

На представленому зображенні Maserati GranCabrio поєднано темно-синій відтінок із вражаючою червоною оббивкою салону. Оскільки це специфікація Trofeo, кабріолет оснащений спортивнішими переднім і заднім бамперами, численними вставками з карбону та чорними багатоспицевими литими дисками.

Двигун V6 на старті, більш потужний тримоторний електромобіль на підході

Під капотом Maserati GranCabrio працює 3,0-літровий двигун V6 Nettuno з подвійним турбонаддувом власної розробки, який у своїй найпотужнішій конфігурації видає 405 кВт / 550 к.с. потужності і 650 Нм крутного моменту. Він поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, що приводить до руху задні колеса. Через збільшення ваги на 100 кг порівняно з купе, характеристики машини трохи знижуються. В результаті розгін від 0 до 100 км/год займає 3,6 секунди, а максимальна швидкість – 316 км/год.

Можна сміливо припустити, що GranCabrio незабаром запропонують з менш потужною версією V6, яка видає 490 к.с. / 360 кВт потужності і 600 Нм крутного моменту. Також офіційно підтверджено, що буде повністю електричний GranCabrio Folgore, який приєднається до лінійки електромобілів Maserati. Очікується, що він матиме тримоторну компоновку, як і GranTurismo Folgore, із загальною потужністю 761 к.с. / 560 кВт.

Maserati оголосить ціни на новий GranCabrio Trofeo ближче до його виходу на ринок, який відбудеться десь цієї весни. Як і у випадку з іншими кабріолетними варіантами спортивних автомобілів та гран-турерів компанії, можна сміливо припустити, що GranCabrio буде трохи дорожчим, ніж відповідне купе GranTurismo.


За матеріалами.

Літвіх Ілона

Читайте також