Після того, як минулого місяця відбулася кампанія Icons за участю Роберта Паттінсона, Dior знову повертається, щоб представити свою нову капсулу Icons: «надзвичайно бажаний нео-гардероб для чоловіків» від Кіма Джонса.
Лінійку загалом визначає стриманість; у трикотажі, денімі та офіційному одязі останні чоловічі силуети Dior відрізняються чистими лініями, витонченими формами та традиційними цінностями. Довгі, структуровані пальта доповнюють широкі штани, перетворюючись на сучасну уніформу бізнесмена, тоді як розкішні светри з кашеміру та футболки з морської бавовни говорять про прихильність ательє до вишуканих матеріалів.
Застебнуті жилети поверх сорочок і прямих білих штанів, тоді як міцні джинсові куртки гармоніюють із смугастими сорочками на ґудзиках і плісованими темно-синіми штанами. Блейзери та тренчі мають негабаритну, квадратну посадку, а приталені куртки мають великі бічні кишені, що максимізує зручність. Тим часом, куртки Harrington виготовлені з шовкової суміші, що підтримує піднесений підхід бренду до чоловічого одягу.
Завершуючи асортимент, аксесуари Dior – рюкзаки та сумки для вікенду з нової чорної, бежевої та хакі шкіри Gravity – відповідають висококласному образу капсули, як і її об’ємні туфлі.
Нова капсула Dior «Icons» з’явиться в магазинах і онлайн найближчими тижнями.