Nauta Design представила нову концепцію дослідницької яхти завдовжки 74,8 метра під назвою Nauta XP75.
За словами міланської студії, Nauta XP75 створена на основі побажань клієнта та має «200-сторінковий документ зі специфікаціями». Вони вважають її «зрілим проектом, готовим до будівництва».
На яхті можуть розміститися 12 гостей та 24 члени екіпажу, верхня палуба призначена для власника. Каюта, що дивиться вперед, з ліжком посередині, має панорамний вид на 180 градусів, бічні палуби та джакузі на приватній палубі попереду. Телескопічна щогла та накрита швартова палуба означають, що ця носова палуба також може слугувати посадковим майданчиком для вертольота, коли яхта стоїть на якорі. В іншому місці наявна скайлаунж-зона з проектором, яку можна використовувати як кінозал, а на кормовій палубі обладнано обідню зону на свіжому повітрі на 12 осіб.
Ключовим словом під час проектування XP75 була універсальність. Яхта льодового класу, розроблена для роботи за температури від -20 °C до 40 °C, однаково комфортно почуватиметься як в Арктиці, так і на Карибах.
пояснив дизайнер Мартіно Маджьо
Головна палуба розташована навколо басейну, дно якого можна підняти, щоб кормова палуба могла слугувати вертолітним майданчиком. Трохи далі вперед і захищена люком, що висувається з стелі палуби, розміщена заглиблена зона відпочинку, бар, DJ-пульт та відкритий кінотеатр. У приміщенні головний салон та їдальня світлі та просторі, з триметровими вікнами та акваріумом, як предметом для розмов.
Тим часом пляжний клуб обладнаний власною сауною, салоном краси та хамамом. Три відкидні платформи збільшують загальну площу до 185 квадратних метрів. Нижня палуба також спроектована із заглибленим баром (розташованим під басейном) та 150-метровим гаражем з дверцятами-черепашками. Гараж вміщує три тендери, зокрема міні-підводний човен та 9,5-метровий лімузин-тендер, а також різні водні іграшки.
На сонячній палубі площею 65 квадратних метрів розміщується останній басейн суперяхти з водоспадом, шезлонгами та затишними кутовими сидіннями, затіненими парасольками. Ця палуба «практично невидима, якщо дивитися на яхту збоку», що відповідає філософії дизайну італійської студії «чим менше, тим краще». З цією ж метою всі зовнішні сходи між палубами інтегровані в надбудову, щоб не «порушувати чистоту силуету яхти».
До інших зон відпочинку належить містковий поверх, де розташовані спортзал зі стінами зі скла та масажний кабінет. Ця палуба також розроблена для максимальної оглядовості в арктичних умовах завдяки обхідній інтегрованій консолі Kongsberg та португальському містку.
З технічної сторони, Nauta Design стверджує, що були проведені поглиблені дослідження для забезпечення ефективності та зниження витрати палива. Для зменшення теплопередачі планується використати спеціальні подвійні склопакети, а охолоджуюча рідина двигуна підлягатиме рециркуляції.
Nauta XP75 може бути оснащена дизель-електричним або гібридним двигуном з акумуляторами, а також передбачено місце для баків із метанолом.